COVID-19: informatie en maatregelen

Voorlopig zal iedereen nog steeds alert moeten blijven op symptomen die kunnen wijzen op een mogelijke infectie met het nieuwe coronavirus. U wordt dan ook vriendelijk verzocht om het onderstaande goed door te lezen op de dag voorafgaande aan uw afspraak.

Symptomen van een virusinfectie?

Als u één of meerdere van de onderstaande klachten heeft kan uw afspraak bij Niels van Veen niet doorgaan:

  • verlies van reuk en/of smaak
  • verkoudheidsklachten zoals een loopneus, niezen en keelpijn
  • droge hoest
  • koorts
  • kortademigheid / benauwdheid
  • branderige ogen
  • recent ontwikkelde (nieuwe) klachten van hoofdpijn, diarree en vermoeidheid
  • algemene malaise (ziek gevoel)

Indien er binnen uw huishouden iemand in afwachting is op de uitslag van een corona test zullen we de afspraak ook moeten verzetten. Er worden voor annuleringen vanwege deze maatregel geen kosten in rekening gebracht.

Als u vragen heeft kunt u altijd contact met Niels van Veen opnemen om het te bespreken. Bijvoorbeeld als u twijfelt omdat u last heeft van hooikoorts.

Indien u recentelijk zelf COVID-19 heeft gehad of in contact bent geweest met een “bewezen coronapatiënt” zult u eerst advies moeten vragen aan uw huisarts of de GGD voordat u de praktijk bezoekt.

Handhygiëne

In de wachtkamer kunt u gelijk na binnenkomst uw handen desinfecteren volgens de daarbij aangegeven methode.

Wachtruimte

U wordt vriendelijk verzocht om kort voor de aanvangstijd van uw afspraak binnen te komen. Dit om te voorkomen dat het te druk wordt in de wachtruimte. U kunt bijvoorbeeld zo mogelijk vooraf even wachten in de auto.

Er wordt door de behandelaars in ons centrum zoveel mogelijk geprobeerd te werken via een tijdschema waarin u gelijk kunt doorlopen naar de behandelkamers.

U komt zoveel mogelijk alleen naar de praktijk voor uw afspraak. Kinderen worden bij voorkeur door één van de ouders begeleid.

U wordt hartelijk bedankt voor uw geduld en zorgvuldigheid!

Contact

Niels van Veen D.O. – MRO
06 44 524 683

visitekaartje

Openingstijden

Op werkdagen geopend
van 09.00 – 18.00 uur.

Praktijkadres

Paramedisch centrum De Woonark
Lijzijde 95
8251 LL Dronten

Routebeschrijving

Wilt u een afspraak maken?

Om een afspraak te maken of een vraag te stellen kunt u bellen of een e-mail sturen.

Tijdens de behandelingen kan Niels van Veen de telefoon niet opnemen. Laat u daarom een voicemailbericht achter zodat u kunt worden teruggebeld.

Niels van Veen Osteopathie is gevestigd op de begane grond van het kleinschalige paramedisch centrum De Woonark in Dronten, Flevoland.

De Woonark beschikt over eigen parkeergelegenheid voor de deur. U kunt met een blauwe kaart gratis parkeren (maximaal 2 uur).

Tarief en vergoeding

Het tarief per behandeling bedraagt €92,50 gelijk na de behandeling te voldoen via PIN. U krijgt een factuur mee voor declaratie bij uw zorgverzekeraar.

Vergoeding

De meeste verzekeringen vergoeden osteopathie geheel of gedeeltelijk in de aanvullende polis. Het eigen risico van uw zorgpolis is daarom hier niet van toepassing. De AGB-codes voor de declaratie staan vermeld op de factuur.

Volgende afspraak

Als u een vervolgafspraak heeft gemaakt, kunt u de datum en tijd hiervan op uw behandelfactuur terug vinden. Zorg dat u tijdig aanwezig bent voor uw afspraak. U dient steeds rekening te houden met een behandelduur van maximaal 50 minuten.

Niet nagekomen afspraak

Niels van Veen Osteopathie behoudt zicht het recht voor bij nalatigheid in afspraken een tarief te berekenen van €45,00. Een nota voor een niet nagekomen afspraak kunt u niet declareren bij uw zorgverzekeraar.

Registraties

Niels van Veen Osteopathie is ingeschreven in het Nederlands Register voor Osteopathie (NRO) onder nummer 350.

De praktijk is lid van de Nederlandse Vereniging voor osteopathie (NVO) en aangesloten bij de Nederlandse Osteopathie Federatie (NOF).

Nederlands Register voor Osteopathie (NRO)Nederlandse Vereniging voor osteopathie (NVO)

Klachten en geschillen

Als u een klacht heeft over de behandeling bij Niels van Veen Osteopathie dan kunt u dit altijd aangeven.

Op de website van het NRO leest u wat u kunt doen bij klachten en geschillen.